Para bir insani elit yapar mi?

 parayi dogru arac olarak kullanip kulturlenirse, kendini gelistirirse olabilir. genelde ama oyle olmuyor. insan icinde neyse para onu daha fazla aciga cikariyor.


fakir olabilir ama zevk sahibi, kulturludur. zengin zihniyeti vardir. ic dunyasi gelismistir. boyle biri zenginlestikce haliyle elitligi artar.


ote yandan parasi olanin zihniyeti fakirdir. zevksiz ve kultursuz kazmanin tekidir. sahip oldugu parayla daha da kazma olur.


yani para genelde insanin icinde olani katliyor. malzeme iyiyse daha iyi, kotuyse daha kotuye ceviriyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

BLW (YATIRIM): Param varken neden kredili konut alirim? Neden bir suru faiz odeyelim? Zenginler neden kredili alir?

SAGLIK: DEHB icin en etkili cozumler, dogal yontemler, teknikler ve soru cevaplar [basarmis birinden]

BİLİM: Ustun Zekali insanların/cocukların ozellikleri [avantaj ve dezavantajlari]

BLW (YATIRIM): "bir çocuğa yapılabilecek en büyük iyilik" - cok zengin ailelerin pro teknigi [zenginler ne yapar #1]

YATIRIM: Emlak Rayiç Bedeli: 2026’da emlak rayiç bedelleri nasıl hesaplanacak, %200 tavan ne demek? [hesaplamalı ve tablolu]

SAĞLIK (SPOR): huzursuz bacak sendromu - bacak agrisindan uyuyamamak (ne iyi gelir, ne yapmali)

WEB SİTESİ: Sık Sorulan Sorular ve FaqPage arasındaki farklar nelerdir?

Ustun Zekalilar: ustun zekali insanlarin/cocuklarin ozellikleri [avantaj ve dezavantajlari 2]

WEB SİTESİ: HTML ve CSS İçin PRATİK Renk Tablosu

kiracilarin ev sahiplerinin evine cokme furyasi ve kiralik satilik fiyatlari 2025 sonunda ne olabilir?