BLW (FİNANS): Garanti bankasına mini şikayetler
aylardır kendileriyle alakalı sözlükte yazacak olup üşeniyorum. hani böyle yazılcak çok şey vardır da bayramlık ağzını açmaya üşenirsin o mesele.
en son olanlardan, diğerlerine kıyasla böyle tadımlık denebilecek bir şikayet. hani belki burayı takiple sorumlu personel üst birime yönlendirir de bazı şeyler çözülür. tonla şikayet var da şimdiki minik bir uyarı.
sevgili garanti, yeşil dört yapraklı yoncalı banka
şu müşteri temsilcilerini biraz daha iyi seçer misin, zahmet olmazsa
çünkü öyle kişileri koyuyorsunuz ki evinde çocuk bakarken, yemek karıştırırken arıyorlar ve ne dediklerini kendileri de bilmiyor.
örneğin, vadesiz tl hesabına bağlı kmh (sizin bankadaki ismi ek hesap mıydı ne hesapsa artık kmh) hah işte onla alakalı taksitlendirelim mi diye sözüm ona kampanya adı altında arama geliyor. sonra arayan kişiye böyle böyle zaten taksitli neyini tekrar taksitlendireceğiz diye kibarca söyleyince jeton düşüyor. belki günahı yoktur diye üstüne gitmiyorum, muhtemelen yazılımınız dört dörtlük çalışmıyor ve onların önüne otomatik "şu müşteriyi ara kampanya sun" şeklinde bilgi gidiyordur. işte o hataları düzeltin. zaten taksitlendirmesi olanları tekrar arayıp yormayın.
başka bir gün daha neler neler konuşuruz. bu sadece en minik olan şikayetlerden birisiydi. vukuatlarınızdan dolayı pek sevilmiyorsunuz, bunu da bilesiniz.
==========
unutmadan
1. kendi resmi sitenizdeki şikayet sayfası zayıf ve müşteriyi baştan engellemek üzere tasarlanmış (banka müdür arkadaşım direkt cimere şikayet et, o zaman mecbur ilgilenirler dediydi ama büyüklük bende kalsın)
2. şikayet ekranını 300 karakterle kısıtlamışsınız, sebep? dahası 100 karakterden sonra hata verip formu göndertmiyor.. yani şimdi bir yorum yaparım sözlük ve sosyal medyaya uygun ama neyse (resmi dilekçe şeklinde gerekeni yazmıştım burası ise sosyal medya ve ekşi sözlük olduğu için bu sevgi diliyle uyarmak gerekiyor)
3. sayfanın en altındaki kısımda iletişim e-postanızı çoğu müşteriniz ulaşamasın, iş resmiyet kazanamasın diye ucuz bir taktik yapmışsınız. bunu da hukukçu arkadaşımla konuştum, yanılmamak için.
kasıtlı olarak oraya kep12 tr falan fıstık mail koymuşsunuz ki kapalı devre olsun. vatandaş rahatça size mail atıp şikayetlerini yazılı olarak resmiyet kazandıramasın. sizi gidi sizi.. işleri zorlaştırıyorsunuz ama az ve öz sayıda bazı kişiler farkında. kişi olarak sayımız az belki ama işlem hacmi olarak peh peh peh.. vahşi kapitalizm ve vatandaşa etik olmayan davranışları (onların adına savunuyorum) bırakıp daha böyle insancıl işler yapmanızı diliyorum.
not: özel olarak isim paylaşılmayacaktır, genel halkın şikayetleridir.
not 2: başka şikayetlerde var, sonuç alınmazsa karışmam.. sizin bankada kurumsal fon yöneticileri falan da çalışıyor. kapital sistemin avantajlı yanlarından birisi parayla cezalandırma ve ödüllendirmedir.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumunuz için teşekkürler!